ЗӨВЛӨГӨӨЭРҮҮЛ МЭНД

Чихэр, алкоголь, коланд хэт хорхойсоод байна уу? Биед тань дутагдаад байгаа зүйлээ мэдэцгээе!

Хүний биед ямар нэгэн эрдэс бодис дутагдах үед түүнийгээ хоол хүнс болон уух зүйлээр нөхөх гэж байгалаасаа ажилладаг байна. Хэрвээ танд доор шинж тэмдэгүүд байгаа бол зааврын дагуу эрдэс бодисоо нөхөхийг зөвлөж байна.

1. ШоколадДутагдаж буй бодис: Магни

Орлуулж болох хоол хүнс: Самар, үр, шош, жимс

2. Гоймон болон гурилан бүтээгдэхүүнДутагдаж буй бодис: Нитроген

Орлуулж болох хоол хүнс: Мах, загас, вандуй

3. Чихэр

Дутагдаж буй бодис: Хром, карбон, фосфор, сульфур, триптофан

Орлуулж болох хоол хүнс: Броколли, усан үзэм, бяслаг, элэг, өндөг, сүүн бүтээгдэхүүн, байцаа

4. Шарж хуурсан хүнс, чипсДутагдаж буй бодис: Кальци

Орлуулж болох хоол хүнс: Броколли, буржгар байцаа, бяслаг, гүнжидийн үр

5. АлкогольДутагдаж буй бодис: Уураг, кальци, глютамин, кали

Орлуулж болох хоол хүнс: Загас, шувууны мах, овьёос, броколли, хар чидун жимс

6. Хийжүүлсэн ундааДутагдаж буй бодис: Кальци

Орлуулж болох хоол хүнс: Броколли, буржгар байцаа, бяслаг, гүнжидийн үр, бяслаг

7. ТамхиДутагдаж буй бодис: Силикон, тирозин

Орлуулж болох хоол хүнс: Самар, үр, жүрж, витамин C-ийн бэлдмэл, улаан болон ногоон жимс.

8.Сарын тэмдгийн үедДутагдаж буй бодис: Цинк

Орлуулж болох хоол хүнс: Ногоон навчит ургамлууд, далайн гаралтай хоол хүнс

9. Зогсохоо мэдэхгүй идэхДутагдаж буй бодис: Силикон, тирозин, триптофан

Орлуулж болох хоол хүнс: Самар, үр, бяслаг, элэг, бууцай, жүрж, витамин C-ийн бэлдмэл, улаан болон ногоон жимс.