ЗӨВЛӨГӨӨ

Өөдрөг байх энгийн алхамууд

1.Өдөр бүр таларх. Шаардлага үл харгалзан аливаад үргэлж талархаж бай.

2. Сайн хоолло, шингэн юм сайн уу, сайн амар. Судлаачид бидний идэж буй хоол, ууж буй ус, унтаж амрах-ын чанар нь ааш занд нөлөөлж байдгийг тогтоожээ.

3. Биеийн идэвх. Хөдөлгөөн нь эндорфин ялгаруулж стрессийг бууруулж, нойргүйдлийг багасгаж, өөрийгөө хүндлэх мэдрэмжийг нэмэгдүүлдэг.

4. Өөрийн хүсэл сонирхлоо дага. Хэрэв чи аз жаргалгүй байвал, юуг хийснээрээ аз жаргалтай болж болохоо хай. Бүтээлч байдал чиний эргэн тойронд бий.

5. Дотоод ажиллагаа. Асуудлыг хүлээн зөвшөөрөх дасгал, хэл яриагаа сайжруулах дасгал, тольтой ажиллах зэрэг нь өнгөрсөнд бий болсон зовинолыг эмчлэх чадварыг чамд өгнө.

6. Өөрийнхөө төв нь бай. Идэвхтэй дасгал хийх, бясалгал, иог, гүнзгий амьсгалах, байгалд алхах нь сөрөг хандлагаас сэргийл.

7. Бусдад туслах. Бусдад тусалснаар илүү өөдрөг байдлыг мэдэрдэг ба байгалийн хуулиар энэ нь чамд эргэн ирнэ. Хэрэв та энэхүү долоон дасгалыг өдөр тутамдаа хэрэгжүүлж чадах юм бол өөдрөг хэвээр үлдэж сөрөг мэдрэмж үүсэхээ болино.