ЗӨВЛӨГӨӨЭРҮҮЛ МЭНД

Таны өдөр тутамд хэрэглэдэг хүнсний бүтээгдхүүнүүдийн талаар хэрэгтэй зөвлөмж

ОвъёосХодоодны дотор хананд овъёос нь хүчлээс сэргийлэх бүрхүүл болж өгдөг. Мөн таны бик дэх холестерины түвшинг бууруулахад ашигтай эс овъёосонд агуулагддаг.

Эрдэнэшишийн зутанТаны биеийн системээс хортой, хүнд материалуудыг гаргахад тусална, нарийн гэдэсний бичил флорыг хэвийн болгож, удаан хугацаанд цатгалан мэдрэмж төрүүлнэ.

СамарСамар нь өглөөний хоолонд идвэл таны хоол боловсруулах эрүүл мэндийг сайжруулж, ходоод дахь pH-ийг хэвийн болгоно.

ӨндөгСудлаачидын тогтоосноор өглөөний цайнд өндөг идэх нь таны өдрийн калорийн хэмжээг үр ашигтай бууруулж чадна.

ТарвасХоосон ходоодтой тарвас идэж байх нь танд шингэн нөхөж өгдөг. Үүнээс гадна нүд, зүрхний эрүүл мэндэд сайн байдаг.

НэрсСаяхны судалгаагаар байнгын нэрс жимс идэх нь ой санамжийг сайжруулж, ялангуяа өглөө идвэл цусны даралт, бодисын солилцоог тэнцвэржүүлдэг.

Гурвалжин будааГурвалжин будаа нь хоол боловсруулах системийг тэнцвэржүүлдэг. Мөн уураг, төмөр, витаминаар баялаг юм.

Зөгийн балЗөгийн бал таны биед сэргэлт өгөхөд тусална, эрч хүч нэмнэ. Мөн тархины үйл ажиллагааг хөгжүүлж, сайхан мэдрэмж төрүүлдэг серотонин гормоны түвшинг ихэсгэдэг.

Өргөст хэмх болон бусад ногоон өнгийн ногоонуудаас татгалзаарайТүүхий ногоонууд нь амины хүчлээр баялаг байдаг. Гэхдээ энэ нь цээж хорсох, ходоод хий цүрдийх, хэвлийн хөндийн өвчин мэдрэх зэрэгт хүргэдэг.

Халуун ногоо идэхээс татгалзаарай

Халуун ногоотой хоол нь ходоодны салст бүрхэвчийг цочроож гэмтээдэг, ходоодон дахь хүчлийн гаралтыг нэмэгдүүлдэг. Энэ нь цаашлаад хоол боловсруулах системийн олон эмгэг үүсэх нөхцөл болно.