ЗӨВЛӨГӨӨ

Нимбэгнээс гадна хамгийн их С амин дэм агуулдаг хүнс

Улаан чинжүүЧинжүүнд 95 миллиграмм хүртэл витамин С байдаг. Чинжүү нь А, В, Е, К аминдэм, кали, фолат, манган, фосфор, магнийн агуулдаг.

Киви Нэг ширхэг кивинд 70 миллиграмм С аминдэм агуулдаг бөгөөд энэ нь жүржээс илүү юм. Тэд эслэг, флавоноид, каротиноид агуулдаг бөгөөд энэ нь таны эсийг хамгаалахад тусалдаг антиоксидант юм. Хүмүүс кивиг эхлээд хальсалж иддэг бол хальс нь илүү сайн тэжээллэг, эслэгтэй байдаг байна.

ГүзээлзгэнэНэг ширхэг гүзээлзгэнд 85 миллиграмм С аминдэм агуулдаг бөгөөд илчлэг багатай, эслэг ихтэй, олон төрлийн антиоксидант агуулдаг.

БрокколиЧанаж болгосон брокколи нь ойролцоогоор 50 миллиграмм С аминдэм агуулдаг бөгөөд энэ нь эслэг, бусад антиоксидант агуулдаг. Брокколийг 5 минут уураар жигнэнэ. Энэ нь ногоог буцалгаж болгохтой харьцуулахад витамин С-г илүү их хэмжээгээр хадгалдаг.

Амтат гуаАмтат гуа нь каротиноид, В бүлгийн аминдэм, кали, магни, зэс, флавоноид зэрэг олон төрлийн шим тэжээл агуулдаг бөгөөд нэг аяга амтат гуанд 50 миллиграмм витамин С агуулдаг.

Улаан лоольДунд зэргийн улаан лоолинд 20 миллиграмм С аминдэм агуулагддаг. Улаан лоолийг чанаж идэхэд С витамины хэмжээ буурдаг. Гэхдээ ликопин хэмээх антиоксидант ихэсдэг.

ТөмсТөмсөнд 20 орчим миллиграмм С аминдэм агуулдаг. Төмсийн шарж идэхдээ оливын тосонд шараарай.

БайцааБайцаанд 40 миллиграмм С аминдэм агуулдаг бөгөөд энэ нь К аминдэм, фолат, эслэгийн зохистой эх үүсвэр юм. Та түүхий хэлбэрээр идэх, уураар жигнэх эсвэл чидун жимсний тосоор бага зэрэг шарж идэж болно.