Үйлдвэрлэгчийн маркетингийн заль мэхийг харуулах хөгжилтэй тохиолдлууд

Маркетерууд өөрсдийн бизнесийг амжилттай авч явахын тулд төрөл бүрийн арга заль ашиглахад бэлэн байдаг. Үйлчлүүлэгч бүр эдгээр заль мэхийг аль хэдийн мэддэг ч авсаар л байдаг нь харамсалтай.
1. Хөөх ямар арвин сэндвич вэ гэтэл…
2. Энэ кордон цаас хүүхдүүдэд хэрэг болно гэж бодохгүй л байна
3. Хүүхдийг ингэж хуурч болох уу?
4. Бас л хохирогч нь хүүхэд
5. 25%-иар илүү гээгүймүү? хэхэ
6. Том гэдгийг шууд утгаар нь ойлгох ёсгүй байж
7. Арай л муухай юу? Хэн ч ахьж авахгүй л болов уу.
8. Харж байгаадаа итэгхэд бэрх
9. Зураг шигээ хазчихсан байгаагүй нь яамайдаа
10. Оронд зүгээр талх авчихсан бол
11. 2 дахин их биш гэж үү?
12. XL гэхээр нь илүү том байх болов уу гэж бодтол зүгээр л бичиг байсан
13. Авахдаа хазаж үзэх хэрэгтэй байж
14. Савны эзэлхүүнийг дүүргэх сайхан арга байна