СОНИН ХАЧИН

Үйлдвэрлэгчийн маркетингийн заль мэхийг харуулах хөгжилтэй тохиолдлууд

Маркетерууд өөрсдийн бизнесийг амжилттай авч явахын тулд төрөл бүрийн арга заль ашиглахад бэлэн байдаг. Үйлчлүүлэгч бүр эдгээр заль мэхийг аль хэдийн мэддэг ч авсаар л байдаг нь харамсалтай. 

1. Хөөх ямар арвин сэндвич вэ гэтэл…

2. Энэ кордон цаас хүүхдүүдэд хэрэг болно гэж бодохгүй л байна

3. Хүүхдийг ингэж хуурч болох уу?

4. Бас л хохирогч нь хүүхэд

5. 25%-иар илүү гээгүймүү? хэхэ

6. Том гэдгийг шууд утгаар нь ойлгох ёсгүй байж 

7. Арай л муухай юу? Хэн ч ахьж авахгүй л болов уу.

8. Харж байгаадаа итэгхэд бэрх

9. Зураг шигээ хазчихсан байгаагүй нь яамайдаа

10. Оронд зүгээр талх авчихсан бол

11. 2 дахин их биш гэж үү?

12. XL гэхээр нь илүү том байх болов уу гэж бодтол зүгээр л бичиг байсан 

13. Авахдаа хазаж үзэх хэрэгтэй байж

14. Савны эзэлхүүнийг дүүргэх сайхан арга байна